رزرو هتل هاي ايران رزرو هتل هاي ايران .

رزرو هتل هاي ايران

پنل پيامك

 

پيامك تبليغاتي درصورت ابتكار مي تواند فرصت هاي باورنكردني را براي هر كسب و كار ايجاد كرده تا به يك كمپين نتيجه گرا و موفق بيانجامد و موجبات پنل پيامك موفقيت هاي بعدي را فراهم آورد.بازاريابي پيامكي SMS Marketing يك فرصت بزرگ براي تجارت است اما در صورت پنل پيامك اشتباه منجر به از دست دادن مشتريان مي شود. اين نوع بازاريابي انعطاف پذيري بالايي دارد.ابزار بازاريابي پيامكي بسيار متنوع بوده و امكان ساختن ليستي از مشتركين وجود دارد. اين سرويس در برقراري ارتباطات گروهي و تكي بسيار كاربردي مي باشد.پنل ارسال sms چيست؟ يا سامانه پيام كوتاه، ابزار ارسال SMS يا پيامك انبوه مي باشد كه در تبليغات پيامكي مورد استفاده قرار مي گيرد، داراي صندوق دريافت، ارسال و ليست مخاطبان و … مي باشد و بصورت نرم افزار و هم در قالب وب ارائه مي شود.چه شركت هايي مي توانند از بازاريابي پيامكي استفاده نمايند؟ تمامي شركت ها بدون محدوديت شامل پنل پيامك كسب و كار هاي محلي، رستوران ها، خرده فروشي ها، بانك ها، مدارس، پزشكان، آژانس هاي مسافرتي، هتل و نمايشگاه ها مي توانند طبق خدمات و نياز مشتري از اين سامانه استفاده نمايند.پيامك هاي تبليغاتي شامل چه چيزي باشند؟ اين پيام ها مي توانند شامل تبليغات، ارائه محصولات جديد، هشدار ها، يادآوري ها و به طور كلي موجبات ارتباط و حفظ مشتريان يا كارمندان را فراهم آورد.اس پنل پيامك ام اس انبوه Bulk SMS : در قلب يك كمپين بازاريابي پيامكي، توانايي ارسال پيامك انبوه براي مشتركان وجود دارد.مزاياي سامانه ارسال پيام انبوه : قابليت انعطاف و تفكيك پذيري بر اساس كد پستي، استان و پيش شماره پنل پيامك را دارد. در پنل ارسال پيامك امكانات ديگري چون گروه بندي مشتريان، ليست سياه و امكان مشاهده گزارش كامل وضعيت پيام هاي ارسالي وجود دارد.


برچسب: پنل پيامك، پيامك تبليغاتي، پيامك، تبليغات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۸:۰۴ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل هديه اهواز و هتل ايرانيكا اهواز

باوجود اينكه ناحيه خوزستان با گرمي هوا پيوند خورده است، زمستان ملايم و مطبوع و طبيعت سرسبز آنم در اوايل بهار  به خصوص در جلگه خوزستان بسيار دلپذير  ست.   وجود تالاب هاي هويزه و هورالعظيم، شادگان، شاهور و درياچه هاي بندون،  ميانگران ايذه،  تمبي مسجد هتل هديه اهواز سليمان و سواحل خليج فارس از جلوه هاي طبيعي استان درفصل زمستان محسوب مي شوند. درمقابل، وجود كوه هاي برفگير منگشت و سفيد كوه در ايذه و ارتفاعات سالن در دزفول و كوه هاي خائز بهبهان با چشمه سارها و جنگل هاي بلوط و هواي مطبوع،چشم انداز هاي زيبايي به وجود  آورده است. بيشه زارهاي اطراف هتل ايرانيكا اهواز رودها و پناهگاه هاي حيات وحش دز- كرخه و ديمه رامهرمز  از ديگر مناظر ديدني به شمار مي روند.تالاب بين المللي شادگان يكي از تالاب هاي بزرگ ايران است.  اين تالاب در جنوب غربي ايران و در جنوب شهر شادگان در استان خوزستان واقع شده است.  پهناوري اين تالاب حدود 400 هزار هكتار و پناهگاه حيات وحش  327765 هكتار مي باشد. محل آن در جنوب غربي ايران و جنوب جلگه خوزستان حد فاصل شهرهاي شادگان، آبادان، ماهشهر مي باشد.


برچسب: هتل هديه اهواز، هتل ايرانيكا اهواز، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۲:۲۷ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل پرشيا اهواز و هتل نادري اهواز

اهواز قديمي ترين شهر خوزستان و مركز استان خوزستان است كه در كتيبه هاي باستاني از آن نام برده شده است. اين منطقه در زمان سلاطين عيلام شهري آباد و پر سكنه بوده است كه به نظر مي‌رسد هتل پرشيا اهواز در حملات آشور بانيپال يا اسكندر ويران شده است. اين منطقه برخلاف ظاهر جديد آن كه از دوره ناصرالدين‌شاه قاجار شكل گرفته ريشه‌در تمدن هاي عيلامي و اشكاني  و ساساني دارد. پل سفيد(پل معلق)، پل سياه(پل پيروزي)، هتل قو، كارخانه‌ريسندگي و بافندگي، علي بن ميزيار اهوازي، دانشكده ادبيات (سه گوش)، كاروان‌سرا و ساباط معين التجار، پل بند شادروان اهواز، بافت قديمي اهواز و خانه قديمي ماپار برخي از ديدني هاي اين منطقه را تشكيل مي دهند. در اهواز 50 كارگاه نقره كاري موجود است كه لوازم آن با سبك مخصوص تهيه مي شودكه مورد توجه مشتريان است. عبدالغفار نجم الملك در سفرنامه خوزستان خود مي گويد: صنعت زرگري در هتل نادري اهواز تمام خوزستان رواج دارد، حتي در دهات و كپرهاي فقير و بيش‌تربراي ساختن گوشواره و آويز بيني و طوق گردن و خلخال و دست برنجي كه فقير و غني استعمال مي كنند. از ديگر صنايع دستي اهواز مي توان مسگري، نمدمالي، عبا، حصير و بوريا و گليم بافي را ذكر نمود.


برچسب: هتل پرشيا اهواز، هتل نادري اهواز، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۱:۴۵ توسط:رزرو هتل موضوع:

رزرو هتل اهواز و هتل پارس اهواز

  اهواز در فاصله‌ 874 كيلومتري تهران واقع‌ شده‌ و آب‌ و هواي‌ گرم‌ و مرطوب‌ دارد. اهواز بزرگترين‌ شهر ومركز استان‌ خوزستان‌ است‌. رزرو هتل اهواز نام‌ قديم‌ و سپس‌ و در ادوار متأخر بود. برخي‌ از مورخين‌ اهواز را با شهر كه‌ استرابون‌ از آن‌ نام‌ برده‌ است، تطبيق‌ كرده‌اند. به‌ احتمال‌ زياد شهر اهواز در محل‌ شهر قديم‌ است‌ كه‌ در سفر خود به‌ خليج‌ فارس‌ در كنار آن‌ لنگر انداخت‌. اردشير اول‌ ساساني‌ را از نو ساخت‌ و آن‌ را هرمزد اردشير ناميد. در دوره‌ او و جانشينانش‌ اين‌ شهر رونق ‌فراوان‌ يافت‌ و به‌ جاي‌ شوش‌ پايتخت‌ خوزستان شد. هنگامي‌ كه‌ اعراب‌ سوزيانا را تصرف‌ كردند، هرمزد اردشير را سوق‌ الاهواز ناميدند، كه‌ به‌ معني‌ بازار هوري‌ها يا خوزي‌هاست‌. اهواز در دوره‌ امويان‌ و عباسيان‌ نيز آباد و پررونق‌ و مركز زراعت‌ هتل پارس اهواز نيشكر بود، ولي‌ در اواخر قرن‌ سوم‌ هجري قمري  به ‌سبب‌ شورش‌ رو به‌ انحطاط‌  گذاشت‌. بعدها در آباداني‌ آن‌ كوشيدند، ولي‌ از بين‌ رفتن‌ سد بزرگ‌ آن‌ در اواسط‌  قرن‌ نهم‌ هجري قمري سبب‌ خرابي‌ واقعي‌ اين‌ شهر گرديد و از مركزيت‌ افتاد. حفر كانال‌ سوئز، گسترش‌ بازرگاني‌ و كشتيراني‌ بر روي‌ رود كارون، ايجاد در دوره‌ قاجار رونق ‌دوباره‌اي‌ به‌ اهواز داد و نام‌ اهواز به‌ ناصريه‌ تبديل‌ شد. در دوره‌ پهلوي‌ اين‌ شهر نام‌ قديمي‌ خود را بازيافت‌. در حال‌ حاضر شهر اهواز پيشرفته‌ترين‌ و پر جمعيت‌ترين‌ شهر استان‌ خوزستان‌ است‌ و از مراكز مهّم ‌اقتصادي‌ و صنعتي‌ ايران‌ محسوب‌ مي‌شود. 


برچسب: رزرو هتل اهواز، هتل پارس اهواز، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۱:۰۵ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل سنتي شوشتر و هتل هاي اهواز

شوشتر در چهار هزار سال پيش از ميلاد مسيح بناشده و در هزاره قبل از ميلاد «هيدالو» نام داشت. از لحاظ جغرافيايي در شمال خاوري جلگه خوزستان و حد فاصل كوهستان و دشت قرارگرفته است. هتل سنتي شوشتر بعضي از مورخان بر اين باورند كه نام شوشتر از واژه «شوسا» يا «سوسا» يعني «مطبوع» و «دلپسند» گرفته شده است و عده‌اي آن را «شاه شاتر» يعني «شهر شاه» مي‌دانند. برخي شوش را به معني خوب و شوشتر را به معني خوب تر دانسته‌اند و برخي نيز آن را به مناسبت اين كه شش دروازه داشته است، «شش در» گفته و اعراب آن را «تستر» گفته‌اند. مورخين قديمي درباره شهر شوشتر نوشته‌اند: تستر شهري بزرگ، زيبا، خرم و داراي پاليزهاي نيكو و باغ‌هاي عالي است. همچنين درباره اين شهر نوشته‌اند:والرين قيصر روم، اسير شاپور اول ساساني شد و در هفت سال اسيري به ساختن سد عظيم شادروان كه زير شوشتر واقع است، اشتغال داشت، اعراب شادروان را از عجايب ابنيه جهان شمرده‌اند. هتل هاي اهواز هنوز آثار آن به كلي از بين نرفته است. شوشتر در قديم مركز استان خوزستان بود و هم اكنون يكي از شهرهاي آباد، زيبا و تاريخي اين استان به شمار مي رود. ديباي شوشتري شهرت جهاني داشته است و در قرن دهم پوشش كعبه را از ديباي شوشتري تهيه مي‌كرده‌اند.


برچسب: هتل سنتي شوشتر، هتل هاي اهواز، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۰:۱۹ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل هاي شوشتر و هتل شوشتر

شهر شوشتر از شهرهاي بسيار كهن ايران است. طبق روايت گويند: شهرستان شوش و را شوشيند (شوسن) زن يزدگرد پسر شاپور ساخت، زيرا او دختر ريش گلوته پادشاه يهوديان و مادر بهرام گور هتل هاي شوشتر  بود. در عيد عيلاميان شهر هيدالو ظاهراً در موضع كنوني شوشتر بود و سپاهيان آشور باني‌پال در دنباله فتوحات خود بدان جا رسيدند. قديمي‌ترين آثار به دست آمده نشان مي‌دهد كه شوشتر در زمان ساسانيان نيز وجود داشته است. در سال دويست و شصت ميلادي والدين قيصر روم اسير شاپور اول (دومين پادشاه سلسله ساساني) گرديد و در مدت هفت سال اسيري به ساختن سد عظيم شادروان هتل شوشتر در نزديك شوشتر مشغول بود. عرب‌ها، سد شادروان را از عجايب ابنيه جهان مي‌شمردند و هنوز آثاري از آن باقي مانده است.شوشتر در دوره قاجاريه نيز كرسي ايالت خوزستان محسوب مي‌شد.


برچسب: هتل هاي شوشتر، هتل شوشتر، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۰۹:۴۰ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل پرواز بوشهر و هتل هيرون بوشهر

عمارت كازروني بوشهر كه از بناهاي مربوط به اوايل دوره قاجار است در بوشهر محله قديمي بهبهاني واقع شده است. مالك اين عمارت سيد محمد رضا كازروني است  كه از تاجران نامدار بوشهري است. ساختمان ها در بوشهر شبيه به بناهاي دو بندر كراچي و بمبئي هستند و همين هتل پرواز بوشهر نوع ابنيه را مي توان در ديگر مناطق ساحلي خليج فارس نيز ديد. از ويژگي هاي اين بناها مرتفع بودن آن هاست، ساختن خانه هاي چند طبقه در اين شهر متداول بوده است، مردم براي گريز از گرماي طاقت فرساي تابستان در اين فصل به طبقات بالا نقل مكان مي كرده اند، در ضمن وجود درها و پنجره هاي متعدد براي اتاق هاي وسيع موجب ورود باد از هر طرف شده و اندكي از فشار گرما مي كاست. خانه ها هتل هيرون بوشهر را به فاصله بسيار كم از يكديگر مي ساختند به صورتي كه گاه فاصله آن ها از يك متر هم كمتر مي شد. لازم به ذكر است اولين عمارت در بوشهر كه پلاك آن در روز جهاني گردشگري نصب و توسط استاندار  بوشهر رونمايي شد، عمارت كازروني است. عمارت كازروني بوشهر در تاريخ ۱۰ مهر ۱۳۸۰ با شمارهٔ ثبت ۴۰۴۵ به‌عنوان يكي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده است.


برچسب: هتل پرواز بوشهر، هتل هيرون بوشهر، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۰۹:۰۱ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل دلوار بوشهر و هتل دلوار

بوستان شغاب بوشهر از جمله بوستان هاي زيبا و تاريخي بندر بوشهر است كه در خيابان بهمني، خيابان ساحلي روبه‌روي بيمارستان نيروي هوايي بوشهر واقع شده است پارك شغاب بوشهر در زير خاك خود آثار مربوط به دوره ايلاميان را دارد. در حال حاضر از اين محوطه تاريخي هتل دلوار بوشهر به عنوان بوستان استفاده مي‌شود. قرار گيري پارك شغاب بوشهر در كنار ساحل خليج فارس چشم اندازي بي نظير و زيبا بدان بخشيده است و از سويي به دليل وجود امكانات تقريبا مناسبي كه در اين پارك براي  گردشگراني كه به بوشهر سفر مي كنند تدارك ديده شده است پارك شغاب مي تواند براي مسافران نوروزي در تعطيلات نوروزي و يا ساير گردشگران در ساير فصول سال، محوطه اي زيبا براي برپايي كمپ هاي آنان باشد تا علاوه بر امنيت از طبيعت و هواي لذت بخش پارك شغاب بوشهر نهايت استفاده هتل دلوار را ببرند.البته گفتي است بوستان هاي ساحلي ديگري در همين مسير يعني در كناره هاي جاده ساحلي بوشهر واقع شده است كه در صورت تراكم جمعيت گردشگران مي توانيد به سراغ آن پارك هاي ساحلي بوشهر هم برويد همچون بوستان قوام بوشهر، بوستان صدف بوشهر، بوستان ساحلي بوشهر، بوستان مرجان بوشهر، بوستان صدف بوشهر، پارك دانشجو.


برچسب: هتل دلوار بوشهر، هتل دلوار، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۰۷:۲۱ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل بوشهر و رزرو هتل بوشهر

بازار قديم بوشهر مربوط به دوره قاجار است و در بافت قديم بوشهر، محله دهدشتي واقع شده است بازار قديم بوشهر يكي از زيباترين و پر رفت و آمدترين قسمت داد و ستد و خريد و فروش اجناس مختلف بوده است. اين بازار حدود ۲۵۰ باب مغازه داشته كه در دوره قاجاريه ساخته شده هتل بوشهر و با سبك معماري اين دوره منطبق است. در اين بازار اقليت هاي مذهبي، يهودي و مسيحي در جوار مسلمانان به كسب و كار مي پرداختند. بافت تاريخي بوشهر با داشتن معماري زيبا و منحصربه‌فرد داراي جايگاه مهمي در حوزه گردشگري است و بازار بوشهر مي تواند يكي از كانون هاي جذابيت در اين حوزه باشد اين بازار از يك اسكلت رزرو هتل بوشهر بندي و كريدور اصلي با جهت جنوبي و شمالي با معماري جالب و نورگيري و تهويه مناسب تشكيل شده بود. اين بازار در فصل سرما و ريزش باران و فصل گرم از تابش آفتاب در امان بوده و تحمل هواي گرم را  براي مغازه داران و عابرين و خريداران آسان مي نمود.


برچسب: هتل بوشهر، رزرو هتل بوشهر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۰۶:۳۵ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل رميله عسلويه و هتل هاي بوشهر

موقعيت شهر عسلويه شامل عرض جغرافيايي 27درجه 49 دقيقه و 94 ثانيه طول جغرافيايي 52 درجه 62 دقيقه و 19 ثانيه ارتفاع از سطح آب‌هاي آزاد 18 متر (62 فوت) است و  بر اساس اسناد تاريخي، هتل رميله عسلويه بندر عسلويه سابقه بسيار ديرينه‌اي دارد.بندر عسلويه از بنادر اوليه خليج فارس به شمار مي‌آيد كه آن زمان بيش از پنج بندر فعال نبوده است كه عبارتند از بوشهر، بصره، سيراف، عسلويه و كنگ كه اين مسئله حكايت‌گر آن است كه در دوره ساسانيان قبل از آن اين بندر بوده و بعضي‌ها قائل هستند 4 هزار سال قبل از اسلام بندر عسلويه به‌وجود آمده است.بخش مركزي عسلويه از دو شهر عسلويه و نخل هتل هاي بوشهر تقي و 21 روستا از جمله بندو، سهمو، چاه مبارك، زبار، بيدخون، اخند، خره، خيارو، هاله، بساتين، عسكري، صفيه، بستانو، كلات، كنارخيمه، دهنو، بزباز، مروع و سواحل تشكيل شده است.


برچسب: هتل رميله عسلويه، هتل هاي بوشهر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۰۵:۴۹ توسط:رزرو هتل موضوع: